niedziela, 20 listopada 2011

Musli "Breakfast" Goody

Musli "Breakfast" firmy Goody

Wartości odżywcze:
wartość energetyczna ~ 373 kcal w 100g
białko ~ 11,5g
węglowodany ~ 62,0g
tłuszcz ~ 6,4 g
Składniki: płatki pszenne pieczone(48%), cukier, sól, płatki owsiane(30%), rodzynki(12%), orzechy laskowe(5%), serwatka w proszku z mleka
Zakupione w: LIDL
Cena: 2.99 lub 3.99, nie pamiętam :>
Tak oto wygląda "suchy" produkt. Nie wydziela żadnego zapachu, a szkoda. Rodzynek jest stosunkowo dużo, z tego co mogłam zobaczyć przez opakowanie. Wybrałam wersję najbardziej light, bez dodatkowych owoców, czy orzechów, gdyż taka najbardziej mi odpowiada, aczkolwiek dostępne są inne odmiany Musli.

Całe opakowanie zawiera 350g produktu, a przynajmniej tak podaje producent. Swoje śniadanko zalałam mlekiem 1,5%, gdyż tylko takie toleruje moja rodzina, niestety. Jedna łyżka(8g) ma dokładnie 29.6 kalorii. Moje śniadanie wynosiło więc około 230 kcal.


Tak się prezentuje po zalaniu gorącym mlekiem :) Po upływie kilku minut objętość płatków się powiększy, spulchnieją. Ja troszkę zbyt krótko czekałam. Smakowi nie mam nic do zarzucenia, aczkolwiek był odrobinę mdły, jak to płatki owsiane. Troszkę zbyt mało rodzynek zawiera, jak dla mnie, ale byłoby to równoznaczne z podwyższeniem kaloryczności posiłku.  Musli można dosypać również do jogurtu naturalnego, smakować będzie z pewnością bardzo dobrze. :)

xoxo,
wantbeperfect

2 komentarze:

  1. blle z cukrem, trzeba wybierac takie musli gdzie nie ma cukru

    OdpowiedzUsuń
  2. Te tropikalne mają 361 kcal :)

    OdpowiedzUsuń