sobota, 19 listopada 2011

Płatki owsiane Fitella slim effect z mlekiem, jabłkiem i cynamonem, Fitella

Płatki owsiane Fitella slim effect z mlekiem, jabłkiem i cynamonem, Fitella

50g.
Piszą, że należy zalać 140ml gorącej wody,wymieszać i odczekać 3 minuty. 


Taka porcja zawiera 6 g białka, 32 g węglowodanów (11,3 cukru), 2,1 g tłuszczu (0,5 to nasycony), 5,2 g błonnika i 0,3 g sodu. Skład : płatki owsiane 56% (tylko!), cukier, mleko w proszku odtłuszczone 12% (dużo!), błonnik rozpuszczalny : dekstryna pszenna, skrobia ziemniaczana mod., jabłka liofilizowane 3,8%, maltitol, sól, cynamon 0,3%, aromat.

 Są jeszcze dwa inne smaki : malinowe i truskawkowe. Chciałam kupić też malinowe, ale wolałam najpierw spróbować tych. :) Przed zalaniem.
Po zalaniu i wstępnym wymieszaniu.


Po odczekaniu kilku minut pod przykryciem.


Po ostatecznym wymieszaniu.


No to dzisiaj również zacznę od plusów ... . Przed zalaniem płatków było widać duże ilości suszonego jabłka. Zapach cynamonu unosił się odrazu, gdy tylko otworzyłam opakowanie. Naprawdę był to śliczny zapach. Płatki w szybko napęczniłay i zrobiło się ich znacznie więcej.  Gdy upewniłam się, że płatki są już gotowe ( 3 minuty pod przykryciem ), przystąpiłam do degustacji.

Smak suszonego jabłka, cynamonu i mleka w proszku było czuć odrazu. Płatki było bardzo słodkie, dzięki mleka w proszku i cynamonu. Wiele osób mówiło, że te płatki po zalaniu wodą będą twarde, aczkolwiek dla mnie były one bardzo dobre. Osiągnęły wspaniałą konsystencje którą lubię, ponieważ nie znoszę gdy płatki zrobią się na tzw. " papkę " te akurat były w sam raz. Nie za twarde i nie za miękkie.

Ocena : 6/6
Kaloryczność : 170kcal / ( oczywiste, że po zalaniu płatków mlekiem czy innym produktem kaloryczność będzie znacznie większa ).
Zakupione: Piotr i Paweł.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz