piątek, 18 listopada 2011

Musli Chrupkie, Just fit

Musli Chrupkie o smaku truskawkowym z płatkami zbożowymi, Just fit


50g.
Piszą, że zawartość saszetki zalać gorącym mlekiem, jogurtem naturalnym lub kefirem.


Taka porcja, płatków jak powyżej zawiera 4,3g cukrów, 1,7g tłuszów ( 0,4g to nasycony ) 0,2g sody.Są jeszcze różne smaki takie jak np. o smaku bananowym z kawałkami owoców czy płatki z pełnego ziarna pszenicy i ryżu z dodatkiem płatków w polewie jogurtowej. Chciałam kupić wszystkie smaki, po jednym opakowaniu ale po chwili namysłu stwierdziłam, że to nie ma sensu bo i tak wszystkich opakowań nie zjem.

Przed zalaniem.



Po zalaniu.


No dobrze, to może zacznę od plusów. Przed zalaniem płatków mlekiem, było widać truskawkę w dużej ilości, a zawartość saszetki naprawdę bardzo ładnie pachniała truskawkami i płatkami kukurydzianymi. Przygotowanie, tego śniadania było naprawdę bardzo łatwe. Wystarczyło wsypać płatki od miseczki, zagotować mleko i zalać nim płatki. Każdy by umiał to zrobić, więc w sumie nie wiem po co to piszę. Banalna sprawa. Po zalaniu płatków mlekiem, przykryłam je talerzykiem i odstawiłam na 2-3 minuty, po czym przystąpiłam do degustacji. 
Smak, suszonych truskawek i płatków kukurydzianych od razu rzucił się na mnie. Truskawki było czuć, zupełnie inaczej niż w innych rodzajach płatków. Nie zauważyłam, żadnych minusów zawartych w tym posiłku. Śniadanie było pyszne, i naprawdę bardzo pożywne. Gdy dla kogoś pół szklanki mleka to za mało, to rzecz jasna, że może zalać płatki większą ilością mleka. Ja zalałam małą ilością, ponieważ stwierdziłam że z zawartością całej szklanki, będzie miało to zbyt dużo kalorii, jak dla mnie, aczkolwiek każdy ma inne wymagania. Płatki można przygotowywać na różne sposoby, ponieważ można zalać je mlekiem lecz w grę wchodzi też kefir czy jogurt. 

Ocena : 6/6 
Kaloryczność : 170kcal / ( po zalaniu szklanką mleka ok. 253kcal ). 
Zakupione : Biedronka.   






2 komentarze:

  1. a jakieś minusy są?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja minusów nie zauważyłam. Zależy kto co lubi. Ja nie lubię gdy płatki są za bardzo napęczniałe i wyglądają jak " papka " więc takie twardsze mi smakowały a niektórzy mogą woleć miększe, więc dla nich minusem będzie to, że płatki są dosyć twarde.

    OdpowiedzUsuń